23/1/10

Εάν είναι δυνατόν! Madonna, περαστικά κοπελιά!

image

;-)

Η εξεταστική συνεχίζεται!

7 σχόλια:

  • gay super hero είπε...
     

    Lol :-)

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Γιατί παλιά σου τέχνη κόσκινο κοπελιά...δουλειά με το strap on κάνεις κοπελιά σε όλους τους άντρες σου...χαχαχαχαχα!!!!

  • mahler76 είπε...
     

    με αυτό το κορμί δεν με νοιάζει να είχε και μουνί. Άλλωστε το παλικάρι έχει κι άλλη δίοδο για όταν έχει περίοδο.

  • Ανώνυμος είπε...
     

    μια πολυ καλη μου φιλη ο θανασης λεει να μην κρινουμε ποτε εναν αντρα με πεσμενη πουτσα...
    τι να σας πω κορες μου εγω θεια ειμαι...

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Jumbo τυρογαριδάκι!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Εν τω μεταξυ τη σκατοφατσα δεν την παρατηρει κανεις ξερωγωμου :P

  • Ethan Raynolds είπε...
     

    χαχαχαχα....Σκατόφατσα όντως...Αλλά το κομμάτι πίσω....Και πεσμένη εγώ είμαι πρόθυμος να το παλέψω για το παλικάρι ντε...Να του την σηκώσω!!!!χαχαχαχα...ΝΤΡΟΠΗ!!!!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories