14/6/11

Γιατί οι ΜΚΟ μαζεύουν τόσους γκέι;

Έχω παρατηρήσει στη ζωή μου ως φοιτητής, πως οι φοιτητικές και μη, ΜΚΟ, συνήθως βρίθουν από γκέι μέλη. Αν το ήξερα νωρίτερα φυσικά αυτό, πχ στα 18 μου, δε θα έτρεχα στα γκέι μπαρ και στις σελίδες για γνωριμίες, παρά θα γραφόμουν σε καμιά τέτοια οργάνωση, θα μάθαινα και πέντε πράγματα, θα έκανα και κανένα κονέ.


Απλά ειλικρινά απορώ με τη συγκέντρωση τόσων γκέι σε μια οργάνωση. Είναι λες και έχει μέλι. Θα βρεις πολλές κοπέλες και λίγα αγόρια όπου τα περισσότερα θα είναι γκέι.


Ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας αυτό για να μου πείτε αν και εσείς έχετε παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο.

5 σχόλια:

  • mahler76 είπε...
     

    και που να δεις πόσους πούστηδες μαζεύει το Σύνταγμα τώρα με τους Αγανακτεισμένους!!!

  • mr.f είπε...
     

    κοίτα δεδομένου ότι πήγα στο αντίστοιχο του Λευκού Πύργου, τουλάχιστον ένα "πούστη". Αν και δεν μου αρέσει αυτός ο χαρακτηρισμός.

  • mahler76 είπε...
     

    το γκει το αφήνω για τις αδερφές τις πολιτικής ορθότητας χαχαχα. Το θέμα είναι πως οι πλατείες είναι τίγκα στο αδερφάτο.

  • Neverlandean είπε...
     

    Γιατί μας αρέσει να προσφέρουμε κύριε! :P

    Και επιπλέον έχεις ένα στάνταρ θέμα για να πιάσεις κουβέντα με τον άλλο. Το πιάνεις από κει και μετά πας πιο κάτω.

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Ο εθελοντισμός ως προνόμιο των gay; Τι να σου πω! Μπορεί και να έχεις δίκιο. Μπορεί να είναι πιο ανεπτυγμένο αυτό το αίσθημα στη συγκεκριμένη ομάδα. Μπορεί να γίνεται και για κάποιου είδους ίδιο όφελος. Δυο φορές πάντως σαν εθελοντής δεν μπορώ να πω ότι παρατήρησα κάτι τέτοιο, αλλά τότε βλέπεις ήμουν και σε άρνηση, οπότε ίσως ήμουν απλά γκαβός! Πάντως όποιο κι αν είναι το κίνητρο, σημασία έχει ότι προσφέρουν σε κάτι. Το αποτέλεσμα μετράει στην τελική!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories