30/7/09

The Gaytto begins!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες,

καλώς ήρθατε στο νέο μου blog-οσπιτο!

Τα εγκαίνια θα γίνουν στις 16 Αυγούστου 2009 (τυχαίο;;; ε;;)
Προς το παρόν σας αφήνω με μερικά παιδάκια να έχετε να περνάτε την ώρα σας!

Ξεκινάμε με τον Andrew Walker

AndrewWalker 
…συνεχίζουμε με τον ζουμερό Andrew Welsh,
AndrewWelsh AndrewWelsh (1) Ο σοβαρός Beau Ryan (εμένα δεν μου λέει πολλά)
BeauRyan--- Τρελός καυλάκος ο Danien Conn
DanielConn- DanielConn-- DanielConn----- DanielConn-- (1) DanielConn-- (2) Ο David Williams φαίνεται ότι είναι παιδί για σπίτι! Εγώ μια φορά, μόλις γίνει νόμιμο, τον παντρεύομαι!
DavidWilliams- DavidWilliams--- DavidWilliams- (1) DavidWilliams- (2) DavidWilliams--- (1) DavidWilliams--- (2) DavidWilliams--- (3) DavidWilliams--- (4) Δεν τον ξέρω τον Dene Halatau, αλλά για το σώμα του, του αξίζει μία θέση στο post μου!
DeneHalatauΠροσέξτε πόσο καλά γυαλίζει το αγνό παρθένο ελαιόλαδο πάνω στο John Williams. Αυτός, ξέρει από καλό λάδι!
JohnWilliams- Πολύ σοβαρός ο Justin Sherman και το μαλλί χάλια! Ας προσέξουμε τους κοιλιακούς του καλύτερα.
JustinSherman- Γλυκούλης ο Kayne Lawton… αλλά μέχρι εκεί.
KayneLawton- KayneLawton-0-- KayneLawton- (1) KayneLawton- (2) KayneLawton- (3) Και ωραίο κωλαράκι και καύλα πρόσωπο. Σας παρουσιάζω τον Matt Ballin!
MattBallin- Δεν σας βγάζει μία αγριάδα το πρόσωπο του και έχει και treasure trail ΚΑΙ Apollo’s Belt! (Matt Cooper)
MattCooper-”Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!” – Michael Osborne
MichaelOsborne Michael Sullivan
MichaelSullivan- Nathaniel Barnes
NathanelBarnes- Nick Youngest – Sexy!
NickYoungquest- NickYoungquest- (1) Yummy Mr. Sandon Earl
SandorEarl- SandorEarl-- SandorEarl- (1) Μου φέρνει σε λίγο βλαχαδερό αλλά έχει και κάτι ωραίο. Ανάμεικτα συναισθήματα για τον Tom Learoyd Lars.
TomLearoydLahrs- Κλασικός καυλάκος – Travis Burns
TravisBurns- TravisBurns- (1) TravisBurns- (2)

Ξέχασα τα χαρτομάντηλα, crap! :P

12 σχόλια:

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Ωχ θεε μου και εχει και ζεστη...
    απαπαπα κολαστηκα η ξεκωλιαρα παλι..
    φτου γκαρλικς!

  • mr.f είπε...
     

    Έχει και άλλα! :-)

  • sCaTterBraiN είπε...
     

    θα σου ευχόμουν καλή αρχή, αλλά βλέπω ότι ήδη έγινε.

    καλή συνέχεια λοιπόν!

    treasure trail, είπαμε; μμμ, τσεκ!

  • mr.f είπε...
     

    thanks scatterbrain :-)

  • Erisadesu είπε...
     

    ααα τελειο... στα εγκαίνια θα έχεις και μπουφέ;

  • mr.f είπε...
     

    Φυσικά πόντια! Θα φάμε μέχρι σκασμού! :-)

  • ProFyLaKtiKo είπε...
     

    έψαχνα μία ώρα να βρω τα σχόλια βρε πουλάκι μου... άστα να πάνε... άντε καλή αρχή!

    [αυτή τη μπάλα στις φωτογραφίες πολύ τη μίσησα, παντού χώθηκε]

  • mr.f είπε...
     

    @Profylaktiko
    γιατί δεν τα έβρισκες βρε!
    αυτό το κόλπο με τη μπάλα το κάνουν στο 99,9% των φωτογραφίσεων για σπάσιμο...

  • Tito είπε...
     

    Αδύνατον!!! να υπάρχουν τόσο όμορφα, πρόσωπα κορμιά,και... αυτοί είναι σαν αρχαίοι θεοί.

  • Tito είπε...
     

    Να πω και κάτι άλλο, εμείς στην εποχή μας δεν είχαμε την ελευθερία, την πολυτέλεια να δούμε τέτοια όμορφα πρόσωπα και κορμιά, τα περιοδικά με γυμνούς άνδρες και γυναίκες ήταν παράνομα, και κυκλοφορούσαν απο χέρι σε χέρι. Σήμερα για μένα πλέον είναι αργά, και τα κοιτάζω κρυφά, γιατί το περιβάλον μου, παρόλο που ξέρει για μένα, δεν μου επιτρέπεται όμως να εκφραστώ, ζω κάτω απο καταπίεση και είναι αργά για επανάσταση.

    Χαρείτε παιδιά μου την ζωή σας, τα νιάτα είναι μόνο μια φορά, και ζούμε επίσης μια φορά.

  • another george blog είπε...
     

    Με 'γεια το μπλογκ, νομίζω ότι έχει ενσωματωμένη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας!

    Τι φωτό ήταν αυτές; ουφ....

    Φιού!...

  • mr.f είπε...
     

    @Tito σε ευχαριστούμε για την οπτική που μας προσφέρεις

    @George 2.0
    Καλώς ήρθες φίλε μου στο blog! :-)
    Προσπάθησα να το κάνω καλό.

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories