1/8/09

Join the Resistance – Fall in Love

DSCN0440

Οδός Βαλαωρίτου, Θεσσαλονίκη

14 σχόλια:

  • mahler76 είπε...
     

    βλέπω το έφτιαξες. Μαλάκα τέλειο αυτό το σύνθημα!!!!

  • mr.f είπε...
     

    Ναι και εγώ όταν το είδα μου άρεσε πολύ :-)

    Πως σου φάνηκε η καλλιτεχνική επιμέλεια ;(σκιά πάνω από το σύνθημα)

  • mahler76 είπε...
     

    η σκιά ήταν μια όμορφη πινελιά indeed.

  • mahler76 είπε...
     

    απλά το μπλόγκ σου είναι τρελή γιαυτό τα κάνει αυτά χαχαχαχ

  • Είδωλο είπε...
     

    φαντασου ποσο ξενιζει για υπαγεται στην Resistance.

  • atas8alis είπε...
     

    Mas exeis trelanei me tis skies sou ;)

  • mr.f είπε...
     

    @x-oyranoy

    Ναι και εγώ πιστεύω πως γενικά ξενίζει. Για αυτό το έβγαλα φωτογραφία και το έκανα και post.

    @atas8alis

    Είναι μία ασφαλής προβολή και αυτή :΅-)

  • gay super hero είπε...
     

    Στην επόμενη φωτογραφία με σκιά να είσαι γυμνός και προφίλ :-Ρ

  • mr.f είπε...
     

    χαχαχαχα τέλεια ιδέα! :Ρ

    i might just do that Lawl

  • PN είπε...
     

    Ένα ακόμα εύπεπτο σύνθημα με μπόλικη δόση υπερβολής! Αντίδραση του κώλου είναι, αλλά τελοσπάντων! Η αγάπη δεν είναι αντίδραση...είναι ανάγκη! Και επίσης το θέμα δεν είναι ότι ο κόσμος δεν ερωτεύεται σήμερα. Μπούρδες! Μια χαρά ερωτεύεται. Απλά ερωτεύεται με διαφορετικό τρόπο...κι αυτό είναι η πηγή όλων των προβλημάτων.

    Άσχετα όμως από όλο αυτό...η φωτό είναι όντως πολύ όμορφη σαν concept!

    Άντε καλορίζικο!!

  • mr.f είπε...
     

    χαίρομαι που βρήκες το concept ωραίο! :-) και εμένα περισσότερο το concept μου αρέσει, αλλά και η κίνηση αυτή είναι ωραία. Συνήθως βλέπεις βλακείες γραμμένες με σπρέι, αυτό ήταν πρωτότυπο.

  • Ανώνυμος είπε...
     

    ka(v)li arxi! :)

  • another george blog είπε...
     

    Νομίζω πως το σύνθημα χτύπησε κέντρο.

  • mr.f είπε...
     

    @cyansanatomy

    Ευχαριστώ!

    @George 2.0
    Μου άρεσε πολύ!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories