5/11/09

Android κινητό με 115 ευρώ; Οι κινέζοι έκαναν πάλι το θαύμα τους! Sciphone N19 και N21!

Android Logo Όπως ξέρουν ακόμη και οι πέτρες, είμαι μεγάλος fan της Google. Χρησιμοποιώ ΜΟΝΟ Gmail, έχω Android κινητό κτλ κτλ κτλ!

Πρόσφατα ενώ έκανα βόλτες στο ebay όπως συνηθίζω τελευταία (τρώω το μηνιάτικο μου κάθε φορά!), έπεσε το μάτι μου σε ένα listing με κινέζικο Android κινητό με μόλις 170 δολάρια! Σίγουρα δεν είναι και ό,τι καλύτερο από άποψη ποιότητας hardware, αλλά εάν κάποιος θέλει 2ο κινητό και θέλει και internet νομίζω είναι καλή περίπτωση. Ή εάν απλά θέλει ένα φθηνό κινητό για το κανονικό του. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως δεν ξέρω εάν θα έχει υποστήριξη στα updates όπως τα άλλα κινητά. Αλλά και πάλι, καλά είναι πιστεύω.

Επίσης υπάρχει ένα άλλο μοντέλο πιο ακριβό το Sciphone N21, που αντί για 170 δολάρια έχει 280 δολάρια αλλά έχει πολλά περισσότερα χαρακτηριστικά.

Εδώ μπορείτε να βρείτε το Sciphone N19 και εδώ το Sciphone N21. Δεν παίρνω κάποια προμήθεια από τη διαφήμιση!

Δείτε τα και θέλω τη γνώμη σας και τις γνώσεις σας εάν γνωρίζει κάποιος για την ποιότητα και τη χρησιμότητα των κινητών.

Sciphone N19 SciPhone N21

 

Ζήτω η Κίνα; Όλα αυτά καλά, εγώ σκέφτομαι όμως που προωθείται το κόστος αυτού του τηλέφωνου. Στους εργάτες που το φτιάχνουν και στο περιβάλλον. Από την άλλη σκέφτομαι, οι άλλες εταιρείες, δεν κάνουν το ίδιο ακριβώς και απλά χρεώνουν παραπάνω τις συσκευές;

Έτσι, να κάνουμε και κανένα τεχνολογικό post για να δικαιολογώ το Tech στο “Glam & Tech for the gayz”!

P.S: Blogging at work is hard…

2 σχόλια:

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Πολύ φοβάμαι ότι και οι άλλες εταιρείες το ίδιο κάνουν και απλά υπερχρεώνουν τα κινητά. Ίσως σε ένα πιο μετριασμένο βαθμό, αλλά όχι και τόσο διαφορετικό! Ο πατέρας μου ας πούμε πήρε ένα Jaga! Που έχει τις παναγιάς τα μάτια πάνω και ήταν πολύ φθηνό! Δεν ξέρω γιατί επιμένουμε σε μάρκες κινητών...όταν με τα ίδια χρήματα παίρνουμε κάτι με πολύ περισσότερα χαρακτηριστικά!!

  • another george blog είπε...
     

    Δεν ξέρω. Προτιμώ να είμαι σίγουρος ότι αυτό που θα πάρω θα έχει και τεχνική και λογισμική υποστήριξη μετά την αγορά. Μπορεί και αυτά τα δύο που δείχνεις να έχουν, αλλά και πάλι... είμαι διστακτικός. Ένας φίλος πρόσφατα πήρε ένα φθηνό αφής γνωστής εταιρείας και τραβάει τα μαλλιά του.

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories