22/4/10

Έχοντας ξεχάσει τι εστί blogging…

Καλησπέρα σας!

Με αφορμή το σχόλιο του αγαπημένου φίλου μου Neverlandean (“BITCH U DEAD.”) στο αμέσως προηγούμενο post μου το οποίο είχε αναρτηθεί στις 24/02/2010, είπα να σας πω μια κουβέντα, μιας και σκέφτομαι να αρχίσω με δειλά βήματα να κάνω posting ξανά, έτσι γιατί είναι ωραίο να εκφράζεσαι ενίοτε.

Επίσης ένας άλλος φίλος μου, μου πρότεινε να μου κάνει ένα retouch το template οπότε να η ευκαιρία!

Γενικά είμαι πολύ καλά (φτου φτου) και προσπαθώ να τελειώσω τη σχολή να φύγω φαντάρος επιτέλους και να κάνω και κανένα μεταπτυχιακό κτλ κτλ, ξέρετε, το ελληνικό όνειρο. Εδώ η Ελλάδα πάει για πτώχευση και εμείς το χαβά μας. Δε θα μιλήσω άλλο για το θέμα το οικονομικό. Δεν έχω διαβάσει blog εδώ και 3-4 μήνες, δεν έχω απαντήσει ή κάνει σχόλιο περίπου τόσο (με ελάχιστες εξαιρέσεις) και γενικά έχω χαθεί από την blogosphere. Η αλήθεια είναι όμως ότι μέσα από το blog γνώρισα 4-5 άτομα με τα οποία γίναμε φίλοι και είναι αξιόλογα άτομα ο καθένας τους. Μη συνεχίσω άλλο. Πρέπει να πάω γυμναστήριο (να κάτι άλλο που παράτησα μαζί με το blogging! :-( ) για να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος!

Hasta luego!

gaytto

7 σχόλια:

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories