24/5/10

The Bane of Relationships

Ναι, ξέρω είμαι ψωνάρα που γράφω τίτλους στα Αγγλικά. Δε λέτε καλά που δε γράφω ολόκληρο το κείμενο; Κρατάω τα προσχήματα τουλάχιστον!

Εδώ και μέρες σκέφτομαι, βάσει των εμπειριών μου, γιατί οι ερωτικές σχέσεις πολλές φορές αποτυγχάνουν. Ανάμεσα στα πολλά, μου ήρθε η εξής φράση στο μυαλό:

The third person if the bane of relationships

Με ποια έννοια; Σε μία σχέση, δεδομένου ότι υπάρχουν τα προαπαιτούμενα για να υπάρχει (αλληλοσεβασμός, αλληλοθαυμασμός, αλληλοεκτίμηση, αγάπη, κάποια κοινά και κάποια διαφορετικά), όποιο πρόβλημα και να δημιουργηθεί, μπορεί να λυθεί με συζήτηση, κάποιες φορές με εντάσεις, κάποιες ήρεμα. Όπως και να έχει, έχεις την ευχέρεια να το συζητήσεις με τον άνθρωπο σου σε εξαντλητικό βαθμό μέχρι να βρεθεί η λύση εάν υπάρχει.

Αυτό αλλάζει τελείως όταν υπάρχει τρίτο άτομο στη μέση, είτε είναι νέο γκομενάκι, είτε είναι συγγενής, φίλος/φίλη κτλ που μπορεί με κάποιο τρόπο να δημιούργησε πρόβλημα στη σχέση διότι τότε πρέπει να γίνει εκτενής συζήτηση με 3 άτομα και από τα οποία το 1 σίγουρα δε νοιάζεται να λυθεί κανένα θέμα. Αν νοιαζόταν δε θα δημιουργούσε πρόβλημα εξ αρχής.

Μπορεί μία σχέση να αντέξει τα χτυπήματα ενός τρίτου προσώπου; Αν ναι, πως; Αν όχι, γιατί; Discuss!

Αυτές τις μέρες όλη μέρα σκέφτομαι. Αλλά έξω έχει ήλιο και η κολλητή μου με κάλεσε για καφέ, οπότε η ανάλυση μου για το θέμα σταματάει εδώ.

In other news, βγήκε η έκδοση 2.2 του Android με κωδικό όνομα Froyo, αλλά πολύ που σας ένοιαξε :-)

3 σχόλια:

  • mahler76 είπε...
     

    το 3ο πρόσωπο μπορεί να παίξει ρόλο μόνον όταν η σχέση είναι σαθρή από μόνη της.

  • gay super hero είπε...
     

    Πάντα ήσουνα προκατειλημμένος με το τρίο εσύ, δεν μου κάνει εντύπωση :-)

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Ήμουν πάντα της άποψης ότι στους δύο, τρίτος δεν χωρεί! Συγνώμη κιόλας!!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories