2/10/09

Γυναίκες ψηφίζουν τους Έλληνες στους χειρότερους εραστές του πλανήτη

Λοιπόν, εδώ θέλω την άμεση ανταπόκριση σας, διότι μας κακολογούν. Όχι κυρά μου, επειδή ΕΣΥ είσαι κακόγουστη, δεν σημαίνει πως οι Έλληνες δεν είναι καλοί στο σεξ! Αν έτυχες στο “Greek Lover Syndrome” (σαπιοκοιλιάς που το παίζει έρωτας σε πιωμένες τουρίστριες στα ελληνικά νησιά και όχι μόνο), ας πρόσεχες.

Για να σας ενημερώσω καλύτερα, έγινε μία έρευνα (ο Θεός να την κάνει) σε 15.000 γυναίκες που πάσχουν από έλλειψη γούστου. Μέσα από αυτή την έρευνα βγήκαν τα εξής ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ συμπεράσματα:

 

ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

german-flag

  1. Οι Γερμανοί μυρίζουν
  2. οι Άγγλοι είναι τεμπέληδες
  3. οι Σουηδοί τελειώνουν γρήγορα
  4. οι Ολλανδοί είναι πολύ κυρίαρχοι (καλά μερικοί το γουστάρουν αυτό, δεν είναι κακό)
  5. οι Αμερικάνοι είναι σκληροί (επίσης μερικοί το γουστάρουν)
  6. εμείς οι Έλληνες είμαστε πολύ αγαπούληδες (αυτό από πότε ακριβώς είναι κακό;)
  7. οι Ουαλοί είναι πολύ εγωιστές
  8. οι Σκωτσέζοι είναι φωνακλάδες (ρε μερικοί ΘΕΛΟΥΝ να κάνεις θόρυβο! Hello?)
  9. οι Τούρκοι ιδρώνουν σαν πούστ*δες (πάλι, σε μερικούς αρέσει αυτό)
  10. και τέλος οι Ρώσοι είναι πολύ τριχωτοί (έλεος, τα μισά είναι χαζομάρες και “καλά” αρνητικά)

Δύο πολύ καλοί λόγοι να σας πείσω πως οι Γερμανοί είναι καλοί εραστές (δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά μία φωτογραφία 1000 λέξεις, οπότε εδώ μιλάμε για 2000 λέξεις)

ballack_and_terry2ballackbulge

Περισσότερα στον ομόγουστο, ProFyLaKtiKo

Την έρευνα την διεξήγαγε η εταιρεία OnePoll.com, ρωτώντας γυναίκες σε 20 χώρες πάνω στους χειρότερους και καλύτερους εραστές.

Τώρα,

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Spanish Flag

  1. Ισπανοί (yay, we love Spain)
  2. Βραζιλιάνοι (…)
  3. Ιταλοί (meh..)
  4. Γάλλοι
  5. Ιρλανδοί
  6. Νοτιοαφρικάνοι
  7. Αυστραλοί (we love AussieBum!)
  8. Νεοζηλανδοί
  9. Δανοί (παιδιά αν το έγραψα λάθος soz)
  10. Καναδοί

Ξέρω ότι μερικοί έχετε τεράστια γκάμα εθνικοτήτων στο μανίκι σας.. Περιμένω εντυπώσεις από ΚΑΘΕ εθνικότητα που έχετε πάρει. Όποιος ντρέπεται αφήνει ανώνυμο σχόλιο!

Ας αρχίσει το ξεκατίνιασμα! :Ρ

30 σχόλια:

  • gay super hero είπε...
     

    Δεν λέει "αγαπούληδες", λέει ότι είμαστε "lovey-dovey". Που σε απλά ελληνικά σημαίνει "μαλακοπίτουρες".

    Για τους γερμανούς και τους έλληνες διαφωνώ με τις κυρίες που ψήφισαν. Και οι ρώσοι είναι τριχωτοί; ΄'Ελεος!

    Οι ιταλοί μπορεί να είναι από πολύ καλοί ως εντελώς αδιάφοροι. Για τους ισπανούς δεν έχω αρκετά data.

  • Unknown είπε...
     

    Οι Ισπανοί είναι κ..........ες.
    Ο ιός μου είναι Ισπανός.
    Στην Γερμανία πέρασα σούπερ, μιας και είχε πολλούς Ισπανούς μετανάστες.
    Οι Γερμανοί δεν βάζουν αποσμητικά. μπλιαχ.
    Οι Γάλλοι κάνουν τα καλύτερα τσιμπούκια.
    Οι Ελβετοί πεντακάθαροι αλλά κρυόπλαστοι.
    Οι Αμερικάνοι μια χαρά.
    Οι΄Αγγλοι σκληρά παιχνίδια.
    Οι Εβραίοι: αχ τέλειοι στο κρεββάτι.
    Οι Σουηδοί λες και κάνουν μπάνιο στην χλωρίνη κι έχουν ξεβάψει.
    Αυτά λέει η γκάμα μου. χαχαχα

    Αλλά οι Ελληνες είναι η αδυναμία μου.
    Τσούλα μιλάμε!

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Τι να πω τώρα εγώ ο καημένος που μόνο με Ελλάδα έχω πάει. Να πω σε γυναίκες που έχω στο βιογραφικό μου μια Σουηδέζα; Σνιφ, κλαψ!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    αχ κορες μου εγω ειμαι πολύ άποιρη τελικά
    αλλα απο την μικρή μου εμεπιρία
    Οι Βούλγαροι ειναι ψωλάρες.
    Οι Ρώσοι είναι τριχωτοί απο ποτε?
    αλλά βαριούνται λίγο.
    Οι Πέρσες γαμάνε υπέροχα αλλά δεν μαρέσουν οι περιτωμημένοι.
    Οι Αλβανοί είναι κορμάρες αλλά χύνου πολύ εύκολα.
    Οι Άγγλοι είναι πολύ οτι νάναι
    Οι Μαροκινοί επίσης ψωλάρες αλλά ξενέρωτοι.
    Οι Ολλανδοί μαλάκες.
    αυτα...
    τι κερδιζω?
    [επιδη δεν βιάβασα όλους τους ορους του διγωνισμού, πιανονται και τα χαμουρεματα ετσι δεν είναι? Γιατι δεν πηδηχτηκα με ολους αυτους]

  • Neverlandean είπε...
     

    Κυρίαρχος, σκληρός, φωνακλάς στο σιεξ και τριχωτός. Αυτό είναι το dream date του 90% του gay πληθυσμού.

    Μούτζες τι να πεις. Αν ήταν και ο δονητής υποψήφιος πρώτος θα έβγαινε.

  • mahler76 είπε...
     

    οι αδερφές αλήθεια τι ψηφίζουν?

  • ΠΟΔΗΛΑΤΡΗΣ είπε...
     

    Ο Ιταλός που πήρα εγώ αγαπητέ ήταν τόσο χάλια που καλύτερα να μην τον λάβουμε ως μέτρο σύγκρισης για όλους τους συμπατριώτες του.. θα ήταν άδικο! Οι Ισπανοί είναι πράγματι ποοολύυυυ καλοί!!! Αλλά σαν τον Έλληνα δεν υπάρχει αγάπη μου... και το μπροταλιτέ του θα σου βγάλει και τη ρομαντζάδα του, και πρόθυμος είναι να χρησιμοποιήσει και όλα τα υπόλοιπα από όσα τον προίκισε ο Ύψιστος πέραν του βασικού του εργαλείου!
    Αλήθεια Ελληνίδες ρωτησαν;

  • Νίκαυλος είπε...
     

    Οι Γάλλοι κάνουν πολύ καλό κρεβάτι! Έχουν κι αυτή τη γλώσσα που ακόμα κι αν σου πουν "θέλω να σου ξεσκίσω τα κωλοβάρδουλα" νομίζεις ότι σου προτείνουν ρομαντικό δείπνο με φόντο τον Πύργο του Άιφελ και έτσι δεν νιώθεις τσουλάκι όσα φλόκια κι αν χρειαστεί να σκουπίσεις από τα μάτια σου! Με χαλάει, βέβαια, λίγο που το παίζουν μουγκοθόδωροι! Λες και φοβούνται μην προκαλέσουν ηχορύπανση!

  • mahler76 είπε...
     

    Άσε που οι Γάλλοι την έχουν μεγαλύτερη από όλους.

  • Νίκαυλος είπε...
     

    Σωστό κι αυτό!

  • mahler76 είπε...
     

    and they don't call it French kissing for nothing

  • Νίκαυλος είπε...
     

    Το "Ελλάς-Γαλλία Συμμαχία" που το πας;;;;

  • mahler76 είπε...
     

    εμένα μου λές....

  • Νίκαυλος είπε...
     

    Παθών και συ; Magnifique!

  • mahler76 είπε...
     

    παθών με την καλή έννοια, vive la France.

  • mahler76 είπε...
     

    ή μήπως έπρεπε να γράψω παθός? αχ στα αρχαία δεν ήμουν ποτέ καλός...

    anyway you get the point.

  • Νίκαυλος είπε...
     

    Ναι και γω με την πολύ καλή έννοια το είπα! J'adore les Francais (ειδικά έναν συγκεκριμένο)!!!

  • ProFyLaKtiKo είπε...
     

    καλέ ποιος είναι ο νίκαυλος? μάλερ τον ξέρεις?

    πολύ μου άρεσε το ομόγουστοι. είμαστε ομόγουστοι ομοφυλόφιλοι

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    @Mahler: Η ντε Καβούρ μετράει για Γαλλίδα;

  • mahler76 είπε...
     

    @Zero Point
    ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ ΜΑΡΗ!!!!

    ΦΙΛΗΣΑ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΒΑΓΓΕΛΙΩ??????

    ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ.

    ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.

  • ProFyLaKtiKo είπε...
     

    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ! ΜΑΛΕΡ ΠΕΣ ΤΑ ΟΛΑ!

  • mahler76 είπε...
     

    @Zero Point
    που είσαι μαρή? γιατί δεν σηκώνεις το τηλέφωνο?

  • Ανώνυμος είπε...
     

    @Mahler
    ή μήπως έπρεπε να γράψω παθός? αχ στα αρχαία δεν ήμουν ποτέ καλός..."
    στη μητρικη σου...?
    γιατι μωρη αφου ειστε συννομηλικες με την Ακροπολη.
    Και επισης ναι ειναι αληθεια
    οσο καλος εισαι στα τσιμπουκια δεν εισαι πουθενα αλλου
    :-Ρ

  • Soula είπε...
     

    Mahler, έχει βγεί για φαγητό η βρώμα γι'αυτό δεν το σηκώνει.
    Εγώ σχόλιο περί εθνικοτήτων δε θα κάνω γιατί με βλέπω να μετακομίζω στον αλλο κόσμο αν το διαβάσει ξέρεις ποιός...

    Η Ντε Καβούρ δεν είναι γαλλίς!
    Είναι ιταλικής καταγωγής (κατά το επώνυμο)εκ Βελγίου ορμώμενη.
    Τώρα ως προς το μέγεθος δε δύναμαι (και δε θα ήθελα) να γνωρίζω.
    Πάντως την διαβόητη βρώμα των γάλλων τη διαθέτει και με το παραπάνω...

  • mahler76 είπε...
     

    @Soula
    Μπα άφησε μήνυμα και βγήκε μετά για φαγητό?
    Οχι καλή μου τέτοια προσβολή δεν θα μείνει αναπάντητη.

  • melenia είπε...
     

    Anarwtiemai, otan uparxun tetoies ereunes, poios asxoleitai me ta galop twn vouleutikwn. ..
    Egw psifizo anepifulakta Galikia, kai gia osous den kserete (kai logiko) perioxi metaksu ispanias kai portogalias, opou oi antres sunduazoun ola ta kala kai twn duo xwrwn! Kai koukloi (vl. Portogaloi) kai thermoi (vl. ispanoi) xwris ta arnhtika (kollima me thn mpala akomi kai anhmera xristugennwn kai monimi murwdia mpuras se sunduasmo me trixofuia opou fantazetai anthrwpinos nous)! Oso gia germania, mia empuria ixa kai malista me miso germano, alla ti na ton kaneis ton antra an katouraei kathistos gia na mi lerwsei???kai den itan i eksairesi sti germania. . .

  • another george blog είπε...
     

    Οι Γερμανοί είναι όντως καλοί.

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Ούτε ένα Ιταλικό της προκοπής δεν μπορώ να πάω και αμέσως γίνεται ο χαμός. Που εγώ μια απορία εξέφρασα ο δόλιος και αμέσως να πεσετε όλοι πάνω μου! Θα μπορούσατε απλά και πολιτισμένα να τη λύσετε και να τελειώνει η υπόθεση. Αλλά βέβαια όταν πονάει κάτι δεν το αφήνουμε να πέσει κάτω. Εεεεε όχι αγαπητοί που εγώ δεν σκύβω να σηκώσω το μαντήλι, γιατί με τόσους γκέι(ζ) τριγύρω δεν ξέρεις από που θα σου έρθει...χαχαχα!!

    Αγάπες μου εσείς Μahler και Soula!!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Η Σουλα εβαλε τα πραγματα στη θεση τους!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Αρε Σπέην, άρε Φρανς...

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories