7/10/09

Hayden Panettiere kissed a girl and she liked it!

Η πρώτο της φιλί με κορίτσι θα μοιραστεί μαζί μας η Hayden Panettiere, στο επερχόμενο επεισόδιο Heroes στις 12 Οκτώβρη! Μάλιστα, ήταν δική της ιδέα. Είπε συγκεκριμένα:

I kinda threw it out there... [The writers] put you in relationships and I was like, 'Can I just be with a girl or something...? Let's do that.' So they took it and ran with it.

Αν δεν με πιστεύετε, νομίζω η εικόνα μιλάει από μόνη της

Clair 

Από ότι καταλαβαίνω, λογικά η Γκρέτσεν την έπεσε στην Κλερ, προσέξτε πως της κρατάει το λαιμό μη φύγει! Αλλά λογικά η Κλερ θα θέλει και αυτή! Τι ωραία!

Ποιος έχει αγωνία για το επόμενο επεισόδιο;

4 σχόλια:

  • mahler76 είπε...
     

    να δώ καβάλα τον μικρό Πετρέλις με τον Σάιλαρ να έλεγα. Σιγά με τα ψευτολεσβιακά.

  • gay super hero είπε...
     

    Το μικρό Πετρέλις με τον αδελφό του θέλω να δω εγώ. Να μου λείπει η Ψυχώ.

    Είναι αιμομιξία βέβαια αλλά είναι στα ψέμματα οπότε δεν πιάνεται :-)

  • another george blog είπε...
     

    Όπως έχω επανειλημμένα δηλώσει (ψωνάραααα) έχω σταματήσει να βλέπω Heroes από τον δεύτερο κύκλο, όταν ο Sylar σκότωσε την Elle.

    Θα αναθεωρούσα αν έβλεπα να φιλιούνται Sylar και Peter!

    Big time!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    ειναι η εποχη των σφυγμομετρησεων εκεια περα.
    δεν βαρεθηκαν το ιδιο στορυ εδω και αιωνες σε αυτους τους ελαιωνες;;

    χιροζ σταματησα να βλεπω μετα την πρωτη σεζον. απο οτι εχω καταλαβει δεν εχω χασει και πολλα. ραιτ;

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories