19/10/09

Το νέο τραγούδι/video clip του Mika! Rain!

 

Επίκαιρο, μιας και βρέχει συνέχεια τις τελευταίες μέρες! Μου αρέσει πάρα πολύ από το πρώτο άκουσμα! Θα γίνει σούπερ επιτυχία! Όταν ένας καλλιτέχνης σου προσφέρει τέτοια μουσική, δεν σε νοιάζει τι λέει σχετικά με τη σεξουαλικότητα του.

and once in a blue moon, mr.f talks personal

Ξέρω πως είμαι λίγο off αυτές τις 2-3 βδομάδες. Η αλήθειά είναι πως περνάω μια χαρά, σχολή, δουλειά, προσωπική ζωή και ok, ο χρόνος μου περνάει μεν ευχάριστα, αλλά είναι περιορισμένος. Έχω τόσες ιδέες που ακόμα δεν πρόλαβα να υλοποιήσω και μόλις βρω ευκαιρία θα τις κάνω!

Σήμερα είδα τον σκύλο μου και χάρηκα πάρα πολύ! Είχα να τον δω πολύ καιρό και μόλις σήμερα έγραφα στο twitter σχετικά. 3 ώρες μετά τον είδα! Ούτε παραγγελία!

6 σχόλια:

  • gay super hero είπε...
     

    Σούπερ τραγουδάκι!

    Συμφωνώ ότι θα γίνει μεγάλο Hit :-)

  • Cyan είπε...
     

    Είναι ανάγκη να κάνει σαν του έριξαν νέφτι στον κώλο;
    Ωραίο άσμα εντούτοις και πάρ' αυτα ψωρίς να είναι κάτι special όμως.

  • gay super hero είπε...
     

    Είναι αλήθεια ότι μια υστερία τον έχει πιάσει τώρα τελευταία αλλά χαλάλι...

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Αγαπάμε Mika, αλλά να μην έκανε έτσι σα νευρόσπαστο!! Σαν υστερικός κάνει!!

  • M είπε...
     

    thea i MI-MIKA
    kai telio tragoudaki...
    lefteria stis lougkres tou LIBANOU
    eksw ta tsolia ap to GKAZIIIIIIIII

  • another george blog είπε...
     

    Όντως δεν είναι γκέι.

    Το τραγούδι σούπερ.


    Μια από τις παραπάνω προτάσεις είναι ψευδής, φυσικά!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories