23/9/09

Mika: “Call me bisexual” – Η συνέντευξη του στο ολλανδικό Gay&Night

Mika

Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Ολλανδικό περιοδικό Gay&Night, ο γνωστός τραγουδιστής Mika, απαντάει για πρώτη φορά στις φήμες που τον θέλουν να είναι κρυφή αδερφή. "Just call me bisexual" είναι η αποστομοτική του (;) απάντηση σε όσους τον έχουν πρήξει σχετικά με το θέμα.

Ο άνθρωπος έχει ταλέντο στη μουσική, τώρα αν είναι γκέι μας μάρανε. Βέβαια, αγαπάμε το κουτσομπολιό οπότε Ok!

Συνεχίζοντας είπε:

"I don't think it's relevant, at least not at this stage. I think it's really helpful to separate the 'person' from the 'artist'."

Way to go Mika!

"I've never ever labeled myself. But having said that; I've never limited my life, I've never limited who I sleep with. So, whatever. (…) Call me whatever you want. Call me bisexual, if you need a term for me."

Σε ερώτηση σχετικά με το εάν θεωρεί τον εαυτό του ως πρότυπο για τους έφηβους:

"There are ways of being a role model without having to always having to establish yourself with a label. Let's say if you're a 16-year-old guy, and you're not sure about your sexuality, you should be as free as you want."

"Having a role model who makes you feel like it's alright to do whatever you want, without the pressure of a label, I think that's a good thing as well. I think there's a million different ways to do it, there isn't only one. And I hope I'm right."

Πρόσφατα έκανε ένα βίντεο που μόνο δεν έγραψε στο κούτελο του ότι είναι gay/bi/curious/whatever. Δείτε το παρακάτω:

10 σχόλια:

  • Eri είπε...
     

    Μπράβο ρε Mika και σε είχα υποτημήσει! Σώστα τα λέει ο καλλιτέχνης! Εφόσον δεν έχει περιορήσει τις σεξουαλικές του προτιμήσεις δεν είναι straight αλλά ούτε και gay. Απλά bisexual!

    Και το αγγελούδι μου bisexual είναι οπότε θα υποστηρίξω τον Mika στο έπακρον :*

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Yeah right. Εγώ ένα έχω να πω... Πολύ Eurovision βλεπει ο τύπος. Μα να αντιγραφει στο βίντεο τόσο απροκάλυπτα την εμφανιση της Αρμενίας με το Jan Jan. Τουλάχιστον έβαλε κόκκινα φωτάκια. Αίσχος κύριε! Αίσχος.

  • another george blog είπε...
     

    Εγώ θα πω άλλο! θα πω ότι δύο φίλοι μου πριν πάρουν το θάρρος να μου πουν ευθέως ότι είναι γκέι, μου το έπαιζαν bi. Αυτό!

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Εντάξει...το video είναι απόλυτα gay. Η μουσική του είναι ό,τι πιο gay έχω ακούσει...και τη λατρεύωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!

    Δε πα να είναι ό,τι θέλει μωρέ το παιδί! Ας προσδιοριστεί όπως θέλει. Το έχω πει πολλές φορές ότι η φύση του ανθρώπου είναι αμφισεξουαλική..από εκεί και πέρα απλά αποφασίζουμε κάποια στιγμή πως θέλουμε να χαράξουμε τη ζωή μας. Άντε να βρει κάνα παλικάρι ή καμιά κοπέλα και να τακτοποιηθεί. Αν και είναι μικρό ακόμα!

  • gay super hero είπε...
     

    @ zero point

    Η φύση κάποιων ανθρώπων μπορεί να είναι αμφισεξουαλική, αλλά αυτό δεν ισχύει για όλους τους ανθρώπους όπως λες. Οι περισσότεροι αισθάνονται είτε αποκλειστικά ετεροφυλόφιλοι είτε ομοφυλόφιλοι αντίστοιχα.

    Μπορεί κάποιοι όπως ο Μίκα να αισθάνονται ότι οι ταμπέλες τους καταπιέζουν (και δεν ξέρω αν έχουν αναρωτηθεί κατά πόσο είναι οι ταμπέλες που τους καταπιέζουν ή άλλα πράγματα) αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα γίνουμε όλοι αμφιφυλόφιλοι με το ζόρι.

  • SK είπε...
     

    Ενδιαφέρουσα συνέντευξή του και στην Telegraph. Για το συγκεκριμένο θέμα εκεί προτιμά να πεί ότι "So far I am label-less, which is a conscious decision".

  • Είδωλο είπε...
     

    Τι μπαησεξουαλ καλε?
    Πες της κοπελιας το επομενο single της να ειναι το "ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΓΩ" της Λαίδης σε έκδοση Μικα.

    Ελεος χριστε μου τι αλλο θα ακουσουμε?

  • another george blog είπε...
     

    Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι αν ο Μίκα είναι μπάι, εγώ τότε το ξανασκέφτομαι για τις γυναίκες.

  • mr.f είπε...
     

    @Eri
    Αγγελούδι;;; wtf... you're like 14...

    @cyansanatomy
    Παρατηρητικότητα..

    @another george blog
    Κλασική μαλακία που κάνουν οι γκέι..

    @Zero Point
    Όχι, να βάλει ταμπέλα! Μάθαμε όλοι τώρα, queer Και πράσινα άλογα...

    @gay super hero
    πες τα

    @SK
    thanks for the link :D

    @x-oyranoy
    Είδωλο, έγραψες :-)

    @another george blog
    Και εγώ... χαλαρά χαχαχα

  • M είπε...
     

    Μπάι...τι μπάι χρυσο μου??
    εκδηλωωωωωωώσου!!!!
    μην ακουω μπαι και μαλακιες γιατι τα παιρνω χοντρα...και οπως πολυ σωστα διαβασα καπου.."γεμισε ο τοπος αρρενωπες αδερφες"

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories