20/8/09

2 Athenians do Thessaloniki, plus funny conversations!

Ok, μιλάω με ένα τύπο, είναι ελαφρώς μεγαλύτερος μου και λέει, “δεν είμαστε όλοι νιανιαρα σαν εσένα, εγώ είμαι κοντά στην ηλικία του να αποκτήσω άνια. Είμαι άνους!

mr.f: Είσαι, δεν το συζητώ!(γέλια)
Τρίτος στην παρέα: (γέλια)
Άνους: Τι έγινε;

Για όσους δεν κατάλαβαν- Άνους = Anus! Είμαι Anus, was the joke! Όσοι δεν ξέρουν τι σημαίνει Anus να πάνε να γαμηθούν από τον Anus τους να μάθουν.

Ακόμη, “Ακούω και Ρηχάνα κτλ” Εγώ:”Τι ακούς; ΡηΧΧΧΧάνα;” *στραβοκοιτάει*

Αυτός: Κρίμα να, είναι και ρηχά εδώ και να σε ρίξω μέσα δεν θα πνιγείς"

Εγώ: Ρηχά, να! *χαχαχα*

Επίσης, αφιερωμένα τα επόμενα τρία βίντεο εξαιρετικά:

Μάρω Λύτρα – It’s not Right (not to dance in Enola)

 

Madonna – Celebration (Benny Benassi Remix για αλλαγή!)

 

Shakira – Shewolf, η γυναίκα που σε κάνει str8 για ένα βράδυ!

 

Besitos!

2 σχόλια:

  • ProFyLaKtiKo είπε...
     

    καλά αυτοί δεν είναι διάλογοι είναι τρεις λαλούν και δυο χορεύουν... μου πήρε και μένα λίγο χρόνο να τους καταλάβω

  • mahler76 είπε...
     

    επιτέλους να βγούν τα άπλυτα στη φόρα!!!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories