13/8/09

Ο Έλληνας YouTube celebrity: glamournessohmygod

Τον γνωρίσαμε μέσα από τα video postings στο Facebook, ή σε διάφορα blog, εγώ προσωπικά μέσα από το blog της PoontangDee μετά προτροπής. Μένει στην Αθήνα και στα βίντεο του μιλάει Αγγλικά με σούπερ ελληνική προφορά. Συνήθως δίνει συμβουλές make up που εφαρμόζονται σε διάφορες extreme καταστάσεις. Μπορούμε να πούμε πως είναι Make-Up Special Forces Commando. Καλά, αυτό ακούστηκε πολύ πιο αστείο στο μυαλό μου. Κατάρα. Τέλοσπαντων, αγαπημένε μου αναγνώστη, φαντάσου πως είπα κάτι αστείο. Τώρα δεν έχω ρέντα. Μπορείς να τον κάνεις φίλο σου στο YouTube ή απλά να δεις τα βίντεο του. Αν και οι περισσότεροι ήδη των γνωρίζετε, χθες συνάντησα κάποιους που δεν τον γνώριζαν και είπα να κάνω ένα post.

He’s better than Chris Crocker for sure :-)

Προσωπικά, περιμένω εναγωνίως τα νέα του video!

7 σχόλια:

  • PN είπε...
     

    To video για τις working mothers είναι απίστευτο...από τα αγαπημένα μου!! Χαχαχαχα!!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    ναι οντως εχει γέλιο ο τυπακος..
    και φυσικα ειναι πολυ καλύτερος απο την -"γυναικα εγω! δακρυζω εγω!"- Chris Crocker ε?

  • mr.f είπε...
     

    Ναι αυτό με τις εργαζόμενες μητέρες είναι και το βίντεο με τις περισσότερες προβολές!

    Θεία, εμείς βγάζουμε καλύτερο πράμα!

  • sCaTterBraiN είπε...
     

    και εγλω αυτό με το κραγιόν στην πόρτα έχω δει, πλάκα είχε.

  • G Spot Unveiled© είπε...
     

    kala einai Thea...den yparxei.
    An kai ton eixa spot edw kai kairo...twra mou ton thymises!

  • mr.f είπε...
     

    :-)

  • another george blog είπε...
     

    Είναι σούπερ αγαπημένος μου!
    Δεν παίζεται το άτομο.

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories