22/8/09

“Λίζα θα ‘ρθεις; Θα κάνουμε μπανάνααααα!”

Σημειώσεις πάνω στο βίντεο:

1. Άλλη μια φορά, βλέπουμε μία σούπερ γκέι καρικατούρα στην τηλεόραση, σε αντιδιαστολή με τον σοβαρό και μετρημένο straight που ρίχνει τη βυζαρού γκόμενα. Ζήτω τα στερεότυπα.

2. Καλό το χιούμορ της υπόθεσης, αλλά σε μια κοινωνία όπου ακόμη δεν διαχωρίζουν αυτό το χιούμορ από την πραγματικότητα και θεωρούν πως οι γκέι είναι έτσι, είναι λίγο μαλακία μία τέτοια διαφήμιση. Απορώ, επιτρέπετε να διαφημίζουν με τέτοιους χαρακτήρες; Για δοκίμασε να βάλεις έναν αλλοδαπό ή μια γυναίκα να γελοιοποιείται έτσι σε μια διαφήμιση να δούμε τι θα πει το ΕΣΡ.

3. Παρόλαυτα, εγώ γέλασα με τη διαφήμιση, αλλά ελπίζω κάποια μέρα οι άνθρωποι να αγκαλιάζουν και τα “φρούτα” και τις “φτερούδες” χωρίς χαζές διακρίσεις και μίση.

4. Αφήστε τα μίση.΄

8 σχόλια:

  • gay super hero είπε...
     

    Γέλασες; μα είναι τελείως άθλιο!

    Δηλαδή κάποιος διαφημιστής θα το βάλει αυτό στο βιογραφικό του; Embarassing.

  • b|a|s|n\i/a είπε...
     

    είναι τόσο μα τόσο παρωχημένο πλέον αυτό το "χιούμορ" που μόνο χιούμορ δεν είναι. και ποτέ δεν ήταν.
    καλημέρα σου!

  • mr.f είπε...
     

    @gay super hero
    Η αλήθεια είναι ότι την πρώτη φορά που το είδα γέλασα. Μου φάνηκε τελείως surreal το όλο θέμα και δεν άντεξα να μη γελάσω. :Ρ

    @basnia
    Είναι φτηνό χιούμορ βασικά. Βέβαια, οι διαφημίσεις του 11880 είναι ψιλό ρετρό οπότε ίσως έχει κάποια λογική, παρόλαυτα, η χρήση τέτοιων στερεότυπων στην τηλεόραση, τουλάχιστον στις διαφημίσεις πρέπει να γίνεται με προσοχή, αν όχι να απαγορεύονται τελείως. Τώρα σε σήριαλ όπου θεωρείται τέχνη πάει αλλού και δεν μπορείς να πολυπειράξεις ούτως ή άλλως. Αλλά για μια γραμμή όπως το 11880; Δεν αξίζει.

    Καλημέρες!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    ενταξει ειναι ΤΡΑΓΙΚΗ η εν λογω διαφημιση ετσι.
    Μιλαμε τη σιχαινομαι..
    Οκ στην αρχη ολο αυτο το Ξανθοπουλςο Κονσεπτ ειχε γελιο, μετα το τραβηξανε τοσο που το κανανε πολυ ματσομπουρδελο.
    Ασε που εχω μια απορια.
    Τρελοκραγμενες γιατι μονο στην Ελλαδα εχω δει μπορεις να μου πεις?

  • mr.f είπε...
     

    Νομίζω και αλλού έχει απλά δεν τις προβάλουν πλέον.

  • ProFyLaKtiKo είπε...
     

    στην αρχή γέλασα και εγώ. μετά όμως ανακάλυψα την τραγικότητα της... που θα πάει, θα ρθει ο καιρός

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Ελεϊνή είναι. Αν δω ξανα τον κλώνο ξανθόπουλου θα φάει τη μπανάνα μην πω που. Και αυτός και η Λίζα.

  • another george blog είπε...
     

    Θεέ μου, πόσο μου την έχει δώσει στα νεύρα αυτή η διαφήμιση, ΠΟΣΟ.

    Κάποια επίσημη γκέι οργάνωση στην χώρα δεν θα διαμαρτυρηθεί;

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories