22/9/09

Η Angelina Jolie επισκέπτεται την Σομαλία!

SPL127814_002

Χθες (21/09) η Αντζελίνα Τζολί επισκέφθηκε πρόσφυγες από τη Σομαλία στο καταφύγιο Dadaab πάνω στα σύνορα Κένυας-Σομαλίας για να τονίσει τις ανησυχίες της σχετικά με τον υπερπληθυσμό του καταφυγίου και την έλλειψη καθαρού νερού.

285.000 πρόσφυγες ζούνε σε χώρο που προορίζεται για 90.000!

Φορώντας απλά ρουχαλάκια, όπως συνηθίζει να φοράω εκτός ταινιών, πέρασε τη μέρα της κάνοντας βόλτες μέσα στο καταφύγιο.

Μη σας τα πολυλογώ, πάλι το έκανε το καλό της η Αντζελίνα.. Εγώ λέω πήγε για να βρει και το επόμενο παιδί που θα υιοθετήσει.

Περιμένουμε την κίνηση της Μαντόνα! Το ξέχασε το Malawi, πήρε τον David και την έκανε με μπάντες...

5 σχόλια:

  • mahler76 είπε...
     

    εγώ λέω θα πήγε να αγοράσει κανά παιδάκι ακόμα. Λες στην Νιγηρία να δώσουν και στην άλλη την αστεφάνωτη την Έλτον Τζόν κάνα παιδί να της φύγει η κάψα?

  • gay super hero είπε...
     

    Δεν έρχεται να υιοθετήσει εμένα η κοπελιά; Ανάγκες έχω κι εγώ!

    Θα κάθομαι και στα γόνατα του Μπραντ να μου δίνει φιλάκια χε, χε :-)

  • Eri είπε...
     

    Gay super hero συμφωνώ και απαυξάνω!!! Και τι δε θα 'δινα για την αγκαλιά του Brandούλη μου -^.^-

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Αχ πήγε η γύφτισσα και δε μ ου το πε; Και ήθελα να μου φέρει ένα damn it!

  • mr.f είπε...
     

    @mahler76
    Χαχαχαχα αστεφάνωτη Ελτον Τζον :-) That was mean :D Ναι ρε πάνε διακοπές και γυρίζουν με παιδιά αυτοί...

    @gay super hero
    Ωραία εικόνα....!!!

    @Eri
    :-)

    @cyansanatomy
    Θα της στείλω ένα sms να σου φέρει την άλλη φορά dude :D

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories