2/9/09

News by mr.f

2009-08-16 03.38.27 Έχω καιρό να γράψω κάποιο προσωπικό post. Το αποφεύγω η αλήθεια είναι στο νέο μου blog, αυτός ήταν και ο λόγος που έκλεισα το παλιό. Είχε πολλά προσωπικά μέσα τα οποία δεν ήθελα να υπάρχουν πλέον .

Βρίσκομαι εν μέσω εξεταστικής. Έχουμε αρχίσει εδώ και πόσο καιρό. Ήδη το άγχος με έχει καταλάβει, ο EPSU θα με καταλαβαίνει σίγουρα. Πέρασα μερικά μαθήματα, ελπίζω να περάσω τα προβλεπόμενα και να είναι επιτυχής αυτή η εξεταστική. Βρήκα τι θέλω να κάνω στη ζωή μου. Νιώθω πολύ όμορφα για αυτό. Στην προσωπική μου ζωή έγιναν κάποιες αλλαγές, ήταν όμορφες αλλά τελικά έγιναν και άλλες αλλαγές που νομίζω είναι ακόμη καλύτερες. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες μέσω του blog, μας διαβάζει και κόσμος που δεν ξέρω. Ή που δεν θέλω να ξέρω πλέον, χαχα :Ρ

2009-08-13 23.30.56Λοιπόν, τι άλλο; Οι φίλοι μου μειώθηκαν ακόμη περισσότερο, ένας φίλος που σήμαινε πολλά για μένα πλέον δεν σημαίνει και πολλά. Στενοχωρήθηκα γιατί δεν υπήρχε κάποια ικανοποιητική εξήγηση, αλλά έτσι είναι η ζωή, σκύλα που δεν δίνει εξηγήσεις για πολλά πράγματα. And we love bitches, so we love life, right? Η πλάκα βέβαια είναι ότι στενοχωρήθηκα πολύ περισσότερο που τον έχασα αυτόν ως φίλο, παρά που έχασα κάποιον άλλο που ήταν κάτι παραπάνω από φίλος. Τι περίεργος άνθρωπος που είμαι ώρες ώρες.

Χαίρομαι για κάποιους νέους φίλους που έκανα, αυτοί ξέρουν ποιοί είναι. Επίσης χαίρομαι πολύ που ακόμα με κάνει παρέα ο Neverlandean. Bitch if you ever stop being my friend, I’ll come over to your house and there will be a huuuuuuuuuuuuuuge bitch fight!

There are butterflies in my stomach. Είχα ξεχάσει πως είναι να το νιώθεις αυτό. Αγαπάω πολύ το νέο μου blog, έχω ακόμη πολλά σχέδια, μόλις τελειώσει η εξεταστική θα δώσω ακόμη περισσότερη ενέργεια σε αυτό.

2009-08-16 03.35.27Το σπίτι είναι ακατάστατο. Όσοι με ξέρουν λίγο καλύτερα θα μου πούνε πως πάντα ακατάστατο είναι. Ν  αι, αλλά θέλω να αλλάξω τακτική. Να το έχω πάντα καθαρό. Μετά την εξεταστική θα το κάνω και αυτό. Τώρα παντού έχει πεταμένες σημειώσεις, sos, παλαιά θέματα, βιβλία.. πανικός γίνεται. Στις 25 Σεπτέμβρη, 1ον, θα κάνω ένα πάρτυ μόνος μου, θα πιω και θα χορέψω μέχρι πρωίας. Αν θέλει ας έρθει και ο Neverlandean. 2ον, θα καθαρίσω το σπίτι.

Θέλω να κατέβω Αθήνα μετά την εξεταστική αλλά το σκέφτομαι. Με τις νέες εξελίξεις στη ζωή μου δεν ξέρω αν σε 25 μέρες θα θέλω να κατέβω ή αν θα θέλω να μείνω εδώ. Κάτι τέτοιο. Πάντως η Aegean έχει προσφορά στα εισητήρια μέχρι 8 Σεπτέμβρη οπότε αν είναι να κατέβω πρέπει να το πάρω απόφαση σύντομα, σιγά μη κατέβω με τραίνο :-)

2009-08-16 03.36.06Πολύ μου αρέσει στην Αθήνα. Όποτε κατέβηκα πέρασα τόσο ωραία και γνώρισα τόσο καλό κόσμο. Η αλήθεια είναι, και δεν το είχα πει σε κανέναν, πως βλέποντας την Αθήνα, με έκανε να θέλω να τελειώσω τη σχολή μου νωρίτερα. Μου έδωσε ώθηση στις φιλοδοξίες μου. Τι σου κάνει ένα μικρό ταξιδάκι ε;

Υποθέτω πως αυτό το warm fuzzy feeling που νιώθω τώρα και γράφω αυτό το post, είναι προοίμιο για κάτι ηλίθιο που πρόκειτε να μου συμβεί. Αλλά δεν πτοούμαι. Και ξέρεις κάτι, αγαπημένε αναγνώστη; Αυτό που φοβάμαι μη γίνει, είναι μη κοπώ αύριο στο μάθημα. Με τον φόβο δεν έγινε ποτέ τίποτα. Θα διαβάσω και θα το περάσω. Όχι, θα κάτσω να σκάσω.

Τα φιλιά μου!

mr.f

9 σχόλια:

  • mr.f είπε...
     

    http://www.youtube.com/watch?v=_WpNTSR44Lg

    "Don't let them have their way
    Don't let them have their way
    You're beautiful and so blasé
    So please don't let them have their way
    Don't fall back into the decay
    There is no law we must obey
    So please don't let them have ...their way
    And don't give in to yesterday.

    We can build a new tomorrow, today.."

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    O EPSU σε καταλαβαίνει! Ξέρω πως είναι να θέλεις να τελειώνεις και να αγωνιάς. Που να δεις φίλε και τις εξετάσεις, όμως, του master. Εκεί θα σου φύγει το κλαπέτο.

    Αυτές τις φωτογραφίες βάζω στοίχημα ότι τις τράβηξες με καλή παρέα. Στη μία νομίζω ότι ένα τύπος παραδίπλα ήταν λίγο μελαγχολικός τότε. Τώρα είναι πολύ καλύτερα! Χιχι!

    Ρε EPSU να πάνε όλα καλά στη ζωή σου, γιατί είσαι και πολύ τρελόπαιδο και σου αξίζει. Άντε δεν θα μας πιάσουν τα αδερφίστικα τώρα...άντε πήγαινε για διάβασμα!

  • mahler76 είπε...
     

    βασικά μην καθαρίσεις τίποτα, κάνε και το πάρτι και μετά βάλε τον Neverlandean να καθαρίσει ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧ.
    Άντε καλή συνέχεια με την εξεταστική και να έρθεις Αθήνα έστω και με παρέα. άλλωστε we love partouzesanyway χοχοχο

  • ProFyLaKtiKo είπε...
     

    1. να έρθεις τέλη σεπτέμβρη, θα σε αναμένουμε :)

    2. θα κάνεις πάρτυ μόνος σου? dudeeee, να το κάνουμε δικτυακό τουλάχιστον

    3. dude, είναι ωραίο το gaytto, στο χω πει ε?

  • Neverlandean είπε...
     

    Φυσικά και θα καθαρίσει ο Neverlandean, that's my thing!

    ΥΓ: Μλκ έλεος ΠΟΤΕ δε συγχρονιζόμαστε, από τα τότες.

  • Ανώνυμος είπε...
     

    ψιλοκαμενο το Post Μικρε αλλα μαρεσε.
    Γραφε οτι σου κατεβει καλε μου εμεις θα διαβαζουμε!

  • mr.f είπε...
     

    @Zero Point
    Ας τελειώσω το προπτυχιακό και με τη χαρά που θα πάρω θα έχω τέτοιο momentum που θα κατακτήσω τον κόσμο!

    Ναι τις φωτογραφίες τις είχα τραβήξει με καταπληκτική παρέα :-) Ναι, σιγά μη μας πιάσουν τα αδερφίστικά... :-)

    @mahler76
    Μωρέ αυτό θα γινόταν απλά δεν το είπα από ευγένεια, περίμενα να προσφερθεί μόνος του (όπως και έκανες αμίγκο!)

    @Profylaktiko
    1. Θα προσπαθήσω, βγήκαν κάτι υποχρεώσεις, ίσως αργήσω μέχρι Οκτώβρη.

    2. Μέσα για το δικτυακό χαχα

    3. Ευχαριστώ, πρώτη φορά το λες!

    @Neverlandean
    Για ποιο συγχρονισμό λες;

    @Aunt Donna
    Χαχα ευχαριστώ Θεία για την υποστήριξη στο κάψιμο μου! :-)

  • Floisvos είπε...
     

    afto pou oloi oi Athineoi den pername pote kala stin Athina kai otan anevenoume Salonika ksesalonoume kai theloume na min fugoume kai antistoixos toumpalin apo tous Thesalonikis to idio nomizo den tha to katalavo pote . . .
    Pantos to S/K itan teloio sti Saloniki kai as evrexe tin Kuriaki . . .

  • mr.f είπε...
     

    @Floisvos
    Γενικά μας αρέσει να πηγαίνουμε σε μέρη που δεν μας γνωρίζουν και να είμαστε άνετοι. Έχει πλάκα γιατί είμαστε πιο χαλαροί.

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories