16/9/09

Dieux du Stade 2010: Making of Video

 

Αν είσαι gay και δεν ξέρεις το ημερολόγιο Dieux du Stade, τότε να πας να κάνεις αίτηση για αλλαγή σεξουαλικού προσανατολισμού στο Δημαρχείο άμεσα. Δεν σε θέλουμε! Δεν νοείται κάποιος που του αρέσουν οι άντρες να μην γνωρίζει αυτό το θρυλικό πλέον ημερολόγιο. Η αγαπημένη μου βέβαια χρονιά ήταν όταν φωτογραφήθηκε ο Frederik Michalak και βλέπετε την αγαπημένη μου φωτογραφία παρακάτω. Του έχω τεράστια αδυναμία, όπως σε όλους τους φουσκωτούς, αρρενωπούς, άτριχους άντρες με ωραία πρόσωπα. Ναι, συνδυάζεται το αρρενωπός με το άτριχος. Κάθε φορά που βλέπω τόσους άντρες μαζί, δεν μπορώ παρά να αρχίσω να σκέφτομαι διάφορα. Καταλαβαίνετε.

 

Αγαπημένη φωτογραφία από τα ημερολόγια:

michalak

Και ακόμη μία από τον Frederik…

frederic_michalak

Έρωτας…

17 σχόλια:

  • mahler76 είπε...
     

    μαλάκα δεν το ξέρω...

  • mahler76 είπε...
     

    είμαι η ντροπή του αδερφάτου τελικά...

    πάντως με αρέσει τρελά η διασκευή του τραγουδιού!!!!

  • another george blog είπε...
     

    Πήγα να αφήσω σχόλιο και διάβασα το παραπάνω του mahler και έμεινα κόκκαλο! αποκλείεται να μην το ήξερες!

  • mahler76 είπε...
     

    ρε παιδιά αλήθεια...'ισως επειδή δεν χρησιμοποιώ ημερολόγια ....

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Μαλάκα ούτε ργώ το ήξερα. Και το τραγικό δεν είναι ότι δεν το ήξερα τόσο, όσο ότι για μια ακόμη φορά συμφωνώ με το Mahler!! Αααααααααααααααααααααααααααααα......έρχεται το τέλος του κόσμου!!!!!!

    (άσε που συμφωνώ ότι το remix είναι τέλειο...κοινώς δεν χάζευα τα τεκνά και άκουγα τη μουσική.....ιιιιιιιιιιιιιιιιι.......λιποθυμώ.....έγινα Mahler!!!!!!)

  • mahler76 είπε...
     

    @Zero Point
    ήρθε το τέλος!!!

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    @Mahler: Μαλάκα κορόιδευε εσύ...αλλά ανησυχώ για την υγεία μου!! Πάω να ακούσω λίγη Βανδή να έρθω στα ίσα μου!!!

  • mahler76 είπε...
     

    Βανδή? Μαρή κανένα επίπεδο πλέον...

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Καλά μεταξύ μας...Whitney ακούω!! Την έχω λιώσει!!!!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    damn! ποτε δε μου αρεσε το συγκεκριμένο ημερολόγιο με το συγκεκριμένο concept...

  • scabby people είπε...
     

    eeeemm
    oute egw to hksera

    paizei na eimai kryfostraight kai na mhn to kserw

    allo kako mas vrhke twra ..

  • Unknown είπε...
     

    @ mahler76
    Μαλεράκο δεν το περίμενα από σένα.
    Απαράδεκτος.

  • Ανώνυμος είπε...
     

    κοριτσια μη σκιαζεστε! Ουτε εγω το ηξερα μωρη
    τι σκατα αδερφες ειμαστε
    καλε μου Gaytto δεν κανεις ενα ποιο εκτενες ρεπορταζ να μαθουμε και μεις οι κουνιοτραμπαλες....

  • mr.f είπε...
     

    @mahler76
    Μαλάκα για αυτό ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν θα πάνε μπροστά οι αδερφές στις Ελλάδα... Δεν ξέρεις ΑΥΤΟ το ημερολόγιο;;;; Είναι σαν να μην ξέρεις τον David Beckham στις δόξες του! Μάλλον θα ανοίξω γκέι φροντιστήριο "Δε γκέητο"

    @another george blog
    Επιτέλους ένας μορφωμένος γκέι!

    @mahler76
    Χαχαχαχα δεν χρησιμοποιώ ημερολόγια λέει χοχοχο

    @Zero Point
    Παιδιά μπορεί να μην είστε γκέι, να κάνετε την αίτηση στο Δημαρχείο που λέγαμε...

    @mahler76 & ΖΡ
    Στο blog μου βρήκε να έρθει το τέλος; :Ρ
    Βανδή λέει έλεος η Βανδή τελείωσε σαν γκέι θεά. Καλά κάνεις και ακούς Γουιτνι, είναι στα φόρτε της.

    @cyansanatomy
    Ποιο κονσεπτ σου αρέσει;

    @scabby people
    3ος...έλεος.. 3 ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;

    @bear
    Εσύ και ο another george είστε καλοί μαθητές. Άριστα!

    @Aunt Donna
    4ος...Πάμε προς διάλυση οι γκέι στην Ελλάδα. Λοιπόν, θα κάνω ένα εκτενές ρεπορτάζ ΕΙΣ ΒΑΘΟΣ ώστε να μάθετε όλα τα τεκνά με το μικρό τους όνομα. Δέχομαι και άλλες παραγγελίες, στόχος μου η μόρφωση σας.

  • Eri είπε...
     

    OMG!!! Ένα βήμα πριν την απόλυτη κάβλωση ήμουν. Δε λέω, τα σπάει το remix αλλά να έχεις τέτοια μανάρια και να μη τα κοιτάς είναι ντροπή!!!

    Πάντως εγώ το δηλώνω: Ό,τι πορνοπεριοδικό και να κυκλοφορήσει το Dieux Du Stade είναι αξεπέραστο. Που τέτοια κάβλα;;;

    Sorry και για το απρεπές λεξιλόγιο αλλά άναψα ο κακομήρης >D

  • Ιθάκη-man είπε...
     

    Ε! Και ποτέ! Δεν ξέρουν τι εστί "Dieux Du Stade" Δεν το πιστεύω ότι υπάρχουν γκέι που δεν το ξέρουν! Μωρέ εγώ νόμιζα ότι οι περισσότεροι θα το είχαν ήδη αγοράσει!

    Και αυτός που έβαλες έχει το πιο θεικό tattoo εβερ!

  • mr.f είπε...
     

    @Eri
    Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές :-)
    Έχει και καλύτερη καύλα.

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories