21/9/09

Google Wave to be available from September 30th to selected users

google-wave-wallpaper-2 Όπως γνωρίζετε όλοι όσοι με διαβάζετε καιρό, είμαι τεράστιος fan της Google, πολλοί με έχουν “κατηγορήσει” πως παίρνω προμήθεια για κάθε έναν που εγγράφω στο Gmail, ΑΛΛΑ! Να ξέρετε, αυτό δεν είναι αλήθεια. Επίσης, πεορόσφατα, γνώρισα κάποιον που έχει χρησιμοποιήσει περισσότερο χώρο στο Gmail, από ότι εγώ. Εγώ είμαι κοντά στο 43-45% ενώ αυτός είναι στο 97%! Ένιωθα μία απειλή και βγήκε το ανταγωνιστικό μου, αλλά δεν πειράζει, αυτό συμβαίνει σε πολλούς γκέι –και μη-, υποθέτω είναι φυσιολογικό.

Λοιπόν, έμαθα πως στις 30 Σεπτεμβρίου θα δωθούν 100.000 θέσεις σε χρήστες και σταδιακά θα δίνονται περισσότερες. Ελπίζω να είμαι μέσα σε αυτούς μιας και είμαι από τους παλαιότερους χρήστες του Gmail, από το 2004.

Επίσης το Google Wave, θα χρησιμοποιεί τεχνολογία HTML5 η οποία δεν υποστηρίζεται καθόλου από τον IE6. Ναι μερικοί ΑΚΟΜΗ χρησιμοποιούν Internet Explorer 6, αν έχουν το Θεό του. Αν δεν ξέρεις να αναβαθμίζεις τον browser σου χάνι, άσε τους υπολογιστές και πάνε σε καμιά σπηλιά να ζωγραφίζεις γαζέλες. Γίνεται τεράστιο promotion στους χρήστες του IE6 μέσω διαφόρων sites της Google όπως το YouTube ώστε να αλλάξουν browser και να χρησιμοποιούν Google Chrome, ο οποίος όλως παραδόξως ενίοτε κολλάει μόνο σε ΕΝΑ site… Όποιος βρει ποιο, θα χαίρει της εκτίμησης μου.

Σας παρακινώ να αφιερώσετε 10 λεπτά για να δείτε την abridged έκδοση της παρουσίασης του Google Wave και εάν σας ενδιαφέρει, να δείτε και ολόκληρη την παρουσίαση που διαρκεί περίπου μία ώρα και είκοσι λεπτά. Εννοείται εγώ είδα και τις δύο. Η Stephanie είναι τόσο γλυκιά :-)

Google Wave Presentation – Abridged

Και για τους hardcore, εδώ θα βρείτε ολόκληρη την παρουσίαση!

Το σημαντικό που ίσως σας ενδιαφέρει, είναι η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ του Google Wave στα blogs, για real time συζητήσεις. Αυτό θα αλλάξει την μορφή των σημερινών blogs. Οπότε, ετοιμαστείτε!

Νομίζω αυτά ήθελα να πω, ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα και μετά πρέπει να κάνω edit.

[via]

10 σχόλια:

  • another george blog είπε...
     

    Woh... αυτή θα είναι όντως μια μεγάλη εξέλιξη στο διαδίκτυο.

    43-45%;;; Jesus!

  • mahler76 είπε...
     

    κολλάει στης Microsoft?

  • mahler76 είπε...
     

    επιπλέον, δεν κατάλαβα τι είναι αυτή η εφαρμογή...

  • gay super hero είπε...
     

    Δηλαδή εννοείς ότι το κάθε μπλογκ θα έχει κάτι σαν chat room;

    Προβλέπω έκτροπα :-)

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Σε κάποιο αγαπημένο σου τσοντοsite θα κολλάει βάζω στοίχημα! Χαχαχαχα!!!

    Ωραία...θα έχουμε τεχνολογική επανάσταση; Μια στιγμή να βγάλω τη κόκκινη σημαία από το πατάρι!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    μαλακα εισαι ντιπ καμενος
    ποσο χαιρομαι.
    νομιζω οτι και ο προβατος ειναι πουτανακι της Google.
    :-)
    εγω...τι εγω...?
    εγω θεια ειμαι δεν ξερω απο αυτα.

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Η θεωρεία από την πράξη απέχει αιώνες. Βλέπε καραμούφα του κερατά Chrome. Η Γοογλε :) δεν είναι για τέτοιες φάσεις. Έχει πάξει προπολλού να είναι η καινοτόμος νεανική εταιρία που ξέραμε. Το μέλλον είναι στο ανοιχτό λογισμικό και το linux.

  • ProFyLaKtiKo είπε...
     

    χα! σε τρώω. 61%!

    τα χουμε ξαναπεί. γκόμενος χωρίς gmail δεν είναι γκόμενος για μας...

  • mr.f είπε...
     

    @another george blog
    Ναι, 44% τώρα, αλλά φαντάσου πως ο Προφυλακτικός με περνάει....

    @mahler76
    Στο Facebook.. Google and Facebook are NOT friends. :-)

    @gay super hero
    Yay, μας αρέσουν τα έκτροπα!

    @Zero Point
    Κόκκινη;;;; ΙιιιΙ!

    @Aunt Donna
    Θεία, ο πρόβατος ξέρει από καλό ιντερνετ! Μπορεί να σου μάθει 5-6 κολπάκια :Ρ

    @Cyansanatomy
    ΚΑΡΑΜΟΥΦΑ Ο ΚΡΟΜ; είναι τέλειος ρε τι λες;;;; ΟΜΙΤΖΙ! Σίγουρα το ανοιχτό λογισμικό είναι το μέλλον, τα περισσότερα της project είναι ανοιχτά...

    @Profylaktiko
    Έτσι :-) Άσε... Χαχα τέλεια! :-)

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    Καλά πράσινη είναι...αλλά είπα να το κάνω πιο αγωνιστικό! Χαχα!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories