7/9/09

Cocteau Twins – This Love

Το πέτυχα στο Facebook που το είχε κάνει post κάποιος. Αυτό το τραγούδι το είχα ακούσει από την εκτέλεση της Sarah Brightman πρώτη φορά. Είναι αξιοθαύμαστο, πόσα άτομα μπορεί να σου θυμίσει και πόσα συναισθήματα μπορεί να προκαλέσει ένα τραγούδι. Αν και είχα αγχωθεί με την εξεταστική μέχρι χθες πάρα πολύ, σήμερα είμαι πιο αισιόδοξος και ήρεμος. Δεν είναι και τόσο τραγικό το πρόγραμμα. Προλαβαίνω να διαβάσω για όλα.

This Love από Cocteau Twins

This Love από Sarah Brightman

Εσάς ποια εκτέλεση σας αρέσει περισσότερο;

Ουφ συγκινήθηκα πρωινιάτικα.. Είναι και σημαντική μέρα σήμερα. :-)

Καλή βδομάδα, τα φιλιά μου σε όλους!

Και μερικά τεκνά για αρχίσει καλά η βδομάδα γιατί πολύ sentimental γίναμε και δεν μου αρέσει!

A Collection of Men.blogspot.com 5 A Collection of Men.blogspot.com 6 (1) A Collection of Men.blogspot.com 6 A Collection of Men.blogspot.com 8 (1) A Collection of Men.blogspot.com 15 A Collection of Men.blogspot.com 59 dscf0321 dscf0338 dscf2446 henriplay-32-770390 KevinGould07 kevin-triguero-by-matthew-mitchell2 NoNames597 Ronan_Bertoli_Sexy_33 skoloudik-inglish-28

ΤΩΡΑ θα αρχίσει καλά η βδομάδα!

10 σχόλια:

  • the boy with the arab strap είπε...
     

    απο cocteau twins , καλη εβδομαδα

  • mahler76 είπε...
     

    δεν χρειάστηκε κάν να το ακούσω. Από Sarah Brightman φυσικά!!!!

  • Ανώνυμος είπε...
     

    H πρωτη και καλύτερη εκτέλεση αγαπημένε μου ανιψώλη είναι απο τη χρονιά του 1998 και το Cd tou Craig Armstrong - The Space Between us όπου το τραγουδάει η Elizabeth Fraser.
    Ακου το και θα με θυμηθεις! Γενικα ολο το Cd ειναι γαμστεροτατο και στο προτεινω!
    Για τους τσολακες που μου αναρτησες ποιο κατω εα εχω να δηλωσω η θεια!
    ΑΧ!

  • Kος Μηδενικός είπε...
     

    @Mahler: Καλά πόσο αδερφή είσαι για να απαντήσεις με κλειστά μάτια Brightman; Χαχαχαχα!! Εγώ τα άκουσα και τα δύο με προσοχή και επιλέγω μάλλον Brightman. Αυτό το Rockway rules by the way! Χαχαχα!!

  • gay super hero είπε...
     

    Eννοείται ότι ψηφίζουμε δαγκωτό Cocteau Twins! Tη βερσιόν της φεγγαροκρουσμένης δεν πρόκειται να την ακούσω καν γιατί τα αυτάκια μου δεν τα έχω για πέταμα.

    @ Aunt Donna

    H Liz Fraser είναι βεβαίως (ή μάλλον ήταν) η τραγουδίστρια των Cocteau Twins...

  • mahler76 είπε...
     

    @Zero Point
    πόσο γούστο έχω θέλεις να πείς αγάπη μου, όχι σαν κάτι άλλες τελειωμένες χαχαχα

  • Cyan είπε...
     

    Αναιρώ το "και η Δευτέρα να ταν μόνο κανα δυο φορές το χρόνο"

  • Ανώνυμος είπε...
     

    Rockway και σκληρό ψωλί :)

  • Neverlandean είπε...
     

    omg ο πρώτος είναι η χαρά του αναβολικού! Δικός μου!!!

    Εσείς μαλώστε για τα τραγούδια.

  • mr.f είπε...
     

    @ΙΜΕΡΟΣ
    Καλή εβδομάδα (1 βδομάδα μετά χαχα)

    @mahler76
    Τι θα έλεγες εσύ Οπεραμαν

    @Aunt Donna
    Θεία θα το ψάξω το σινδι να το ακούσω να σου πω!

    @Zero Point
    Απειρα αδερφή χαχα :-) Είναι της πχιότητας ο γατούλης ρε :-) Εγώ το περίμενα. Όχι πως οι κοκτο τουινς δεν ειναι πχιοτητα.

    @gay super hero
    Φεγγαροκρουσμένης χαχαχα δεν υπάρχει!

    @Cyan
    Ναι, καλή είναι η Δευτέρα αν περιλαμβάνει πολλούς γυμνασμένους άντρες.

    @cyansanatomy
    Rockway.. <3 I'm starting to like u λολ

    @Neverlandean
    Χαχαχα "εσείς μαλώστε για τα τραγούδια" ο Νεβεράκος χτύπησε το γκομενάκι!

Blog Widget by LinkWithin
Grab this Widget ~ Blogger Accessories